неделя, 22 януари 2012 г.

Моето Драконово пророчество...


През 2010 година, точно на Преображение – шести август – посетих за незнам-кой-си-път Седемте Рилски езера. От много години, без да съм дъновистка, се стремя да отивам там поне веднъж годишно. Правя го като поклонение. Друга подобна дестинация у нас за мен е връх Вихрен – на него обаче не се качвам всяка година – че може и да ми омръзне. Мяра, няма начин! 

И тогава, снимкайки жадно Окото – а и преди да го снимам – забелязах над него един Дракон! Дракон от сняг и лед! От устата му – вместо Огън – излизаше Вода – и се вливаше като река в Езерото-Око! Няма да казвам, че това посещение на Езерата за мен бе знаменателно. Случиха ми се няколко чудеса, които няма да описвам тук – твърде лични са, а и може да не са интересни за всички... Но се чудех какво ли значи този Дракон? Какво ли ми казва...

И сега се сетих.

Преображение...

Годината на Дракона...

Водния Дракон...

Огънят се превръща във Вода...

Преображение...

Снимките са мои:





Няма коментари:

Публикуване на коментар