сряда, 22 януари 2014 г.

Секс между умове


Извратенячка съм! Е, не по моите критерии, разбира се - просто така ме определят повечето други. Това, обаче, малко ме засяга, защото разбрах къде ми е проблемът и сега търся начин или място, където ще мога да науча как да го реша. Да, дааа! Знам, че въпросът "как?" е глупост и че начинът не трябва да се търси, а да се намира!... Хм! За когото трябва, е ясно - тия неща не могат да се изразят с думи по друг начин, така че да са що-годе разбираеми за повечето...

Помня момента, в който разбрах, че мога да правя секс само с ума си! Глупости! Какъв ти момент! Не помня никакъв момент всъщност! Даже не знам как изглежда един момент, че да го и помня! А как звучи моментът? Ха! За да не моментосвам повече, ще кажа: помня случая, в който разбрах за своята умствена сексуалност. Но... няма да го разказвам. Разказаният случай не е самият случай. Егати! И преживеният случай май не е самият случай. Иди го разбери!

Но стига със случаите и моментите!

Умът си иска своето!

...

Всъщност, аз го имам. И той ме има. Отстрани изглеждаме като идеалната двойка. И не само изглеждаме, наистина сме такава. Рядкост! Но и нещо типично. Иначе светът нямаше да съществува... Единственото, което не ми достига е това, че не правим секс с умовете си. Не че той не е съгласен! Просто не може. Не го може.

Но аз открих къде се учи това. Разбира се, в друга реалност... Е, ще успея да уредя някак да се прехвърлим за известно време там. Но пък в тази реалност не са запознати с телесния секс - и на твърдите тела, и на фините - на никои!

Ха! Ще взема да създам там "Училище за телесен секс"! На обменни начала. А в нашата реалност ще докараме "Училище за умствен секс"...

Изглежда съмнително, изглежда и че надали би имало кандидати и клиенти, ама... опита ли веднъж човек взривовете от сливането на умовете, ще разбере, че телесното е само бегъл отзвук на тия усещания. И че фразата на гения "най-красивото е невидимо за очите" се отнася именно за невидимия, неосезаем и нечуваем Ум.

...

22.01.2014г. Соня Петрова - АЕИА

Няма коментари:

Публикуване на коментар