събота, 11 януари 2014 г.

Чудотворната икона с най-голямата мощ!


Така! Бидейки в контакт с повсеместното и извънвремево Електричество, което някои хаховци наричат "Бог", аз често пребивавам в безвремието. Ето как: стоя си в моето време, па току ми писне! И хоп! Скачам при Електричеството. Дааа, то е навсякъде - и във времето, и извън него. И отново - даааа! То и в нашия свят е навсякъде, затова и всичко цивилизовано е електрифицирано, ама, знаете, простосмъртни не могат да го впрягат и ползват, без да си плащат за това. Както и да е!

Та, като ми писне да се мотам из моя свят, се кльопвам в безвремието, при моя добър приятел, Електричеството. Стоейки там, аз мога да избирам в кое конкретно време да се бодна - ей така, за забавление. А и за да понауча това-онова. Не че ми е от полза, де! Нито пък от полза на хората от "моето" време. Те не ми вярват, защото не съм Никола Тесла. Него пък са го убили. Както убиха и Христос. Такива ми ти работи!

Но пак се отклоних, извинете! Ето какво искам да кажа, пък който иска - да вярва. Броени хора от моето време, които частично ми вярват и чуват това, което разказвам, си умират от смях за едно нещо. А именно - че една цивилизация от бъдещето, подобна на нашата, е приела за икони в църквата иконите, възприети и наложени при компютрите в нашето време. За най-свещена и чудотворна са приели иконата на "Windows Explorer". Даже често се случва при тях това: ако бизнесът на някоя църква или манастир позамре, току някой вземе, че сънува, че намира някъде заровена от хилядолетия икона на "Уиндъус Експлорър" - и хората вземат, че я откопаят наистина.... И бизнесът потръгва отново!

Между другото, иконите в нашето време също са компютърни икони от миналото! Ама точно за това нещо - никой не ми вярва, дори и тези, които ми вярват частично.

Хайде, доскоро!

...

11.01.2014г. Соня Петрова - АЕИА

2 коментара: