понеделник, 14 януари 2013 г.

На лов се ходи без парфюм


(безсмислено-природно-любовно)

Над дивна пропаст аз вися

веч цели денонощия.

Капани слагам, дебна с оптика,

окачам пълномощия.

И с нощно зрение се зверя

в блестящата тъмница,

и чакам, мисля, и треперя -

размътена водица.

...

И знам - все някак ще го хвана,

дори и век да трябва

над тази пропаст своенравна

да си вися със брадва.

...

Но векът мина -

аз вися, и чакам като пламък,

а вън е тъмно - се ла ви,

и чак се пука камък.

...

Тогава глас от облак сух

до мен едвам достигна:

"На лов се ходи без парфюм!" -

Избяга и намигна.

...

О, бях забравила за век

аз таз природна мъдрост:

"На лов се ходи без парфюм!"

А само с капка дързост.

...

И после - върна се Гласът:

"Със тоз парфюм - еони

над тази пропаст ще висиш -

не ще да го догониш!"

...

Не ща да го догонвам аз -

извиках в залисия.

На лов съм тук, ужасен Глас,

и чакам на пусия!

Не гоненица е това,

а лов, прекрасен, вечен,

и няма да сведа глава

дори да стане течен!

...

Гласът тогава замълча -

дали не бе обиден?

Ала парфюмните слова

запомних с уклон свиден.

...

14.01.2013г. Аеиа

6 коментара:

  1. И love, и лов са ми близки -
    усЛОВия, сЛОВа безчет
    и все за мен наричани.
    Парфюмът ми сега причина е,
    нима Шанел парфюм е
    (за феромон по мъжка стръв,
    Шанел 5 препоръчан е)?
    О, love, о, парфюмна страст!
    Ела, божествена ми покровителке.
    Стрели и власт, любов и страст -
    за лов (през борове) обличам ги.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотно е, Светле, благодаря!
      Аз съм луда от много години по Адикт на Диор, навсякъде "маркирам" с него територии :)))) Даже сме се хилели със съседите по офис - като дойдат в сградата, знаят дали и аз съм дошла или не - по маркировката :))))

      Но покрай лова ми хрумна нещо друго - дали всъщност тия парфюми не ни прикриват много умело истинската същност, и по тази причина да има много неуспешни връзки - това по отношение на love-то. ;)

      Изтриване
    2. Хехех... парфюмът да е проблемът :):):)

      Изтриване
    3. :)))) Е, не е само той, ама как да обхвана всичките в един пост?! ;))))

      Изтриване
  2. Меджик, аз също съм пристрастена към Адикт-а, стана ми интересен този факт, може би не е случайно когато хората харесват едни и същи неща, особено пък парфюми. Специално с този плътен мирис винаги имам чувството, че съскам на околните, вардааа, отстъпи, минавам аз! :))))
    А по отношение на love-то, убедена съм, че парфюмите не помагат, а по скоро пречат. Развалят естествената химия, така да се каже.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гуени, определено си приличаме с тебе, знам го отдавна, общия ни парфюм само още повече подчертава това! :) Има нещо такова със съскането и предупреждаването, хахах. :))) И да, точно завоалират истинската ни химия в лове-то, и улавяме често не този, който трябва! :))))

      Изтриване