вторник, 11 март 2014 г.

"Плацебо" поправя развалени електроуреди!


Или - поредното доказателство, че Наблюдателят създава Реалността...

Случи ми се преди няколко дни. От известно време ни се развали сешоарът за коса. Отказва да работи изобщо. По тази причина съпругът ми купи друг.

Аз не знаех как точно изглежда новият. Къпах малкото дете и трябваше да му изсуша косата. Под ръка ми попадна един сешоар, и реших, че той е новият - макар да бе същия на вид като стария. Попитах мъжа ми дали това е новият сешоар - и той решил да си направи майтап, казвайки ми, че - да, това е наистина този нов сешоар.

И тук е интересното:

Аз, убедена напълно, че този сешоар е нов, го включвам в ел-мрежата, натискам копчетата и той - то е ясно! ТРЪГВА ДА СИ РАБОТИ С ПЪЛНА СИЛА!

ТУШ!

Изпопадахме от смях и не съвсем от учудване, но все пак си беше чудно.

При повторно включване, когато вече знаех, че това е разваленият сешоар - той, разбира се, не тръгна.

И все още не тръгва.

Абе, явно "плацебото" действа и при развалени електроуреди, но това не бива да се разгласява публично, защото бизнесът трябва да върви! Намиг!

...

11.03.2014г. Соня Петрова - Аеиа

Няма коментари:

Публикуване на коментар