петък, 11 октомври 2013 г.

Едно определение на любовта


Неизброими са определенията на "любовта", както, надявам се, е неизброима и самата "тя". Вчера срещнах едно, което не бях виждала досега. Разбира се, изглежда доста спекулативно и невярно от научна и средностатистическа гледна точка, но пък е хубаво! Ето го (удебеления шрифт):

"...Точно това е имал предвид поетът Джелаледин Руми, когато е казал: "Затвори вратата на езика и отвори прозореца на любовта".

...

Състоянието на любов носи в себе си невероятна дълбочина и може да ни отвори вратите към друго измерение. Славянските веди са ни донесли от дълбините на вековете свещения смисъл на думата "любов": "лю" - люде, "бо" - бог, "вь" - веди (ведать - зная, познавам). Хората познават бога."

Пьотр Рубльов "Психология на вълшебството"

...

Този паун, не знам защо, ми се яви като "нещото", което би трябвало да свържа със случая - и ето, свързвам го :) :

...

11.10.2013г. Аеиа

2 коментара:

  1. Как го свърза - това днес за мен е загадка :-P
    Сигурно защото като видя думата любов и мозъкът ми блокира :))))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кайти :)))))) !!! Свързах го, като му пуснах снимката в поста :)))Р - а сега тепърва на несъзнателно ниво ще ми се изяснява защо точно този паун. :))))

      Изтриване