вторник, 24 декември 2013 г.

Жаба по Коледа


Не знам за принцовете, които се превръщали в жаби и обратно, ама вчера аз имах честта да бъда жаба.

Последно предколедно разглеждане в магазин за играчки. Натискам една жабка и тя закваква, веднага след това - случайно улучвам един от клавишите на една музикална джунджурия - от нея се разнася... разбира се!... "Ода на радостта"!

Квак-квак ти дете от Рая,

Ти, вълшебен, звезден Квак!

Ний пристъпваме в омая,

о, Богиньо, в твоя квак...

Музикалната джунджурия, изглежда, е напълно вълшебна. Защото вече не съм "аз", а съм жаба, която пее в хор с хиляди други жаби "Ода на Радостта". Реалността се люлее наоколо. Приказка!

Понякога се случват такива неща - да налучкаш случайно катализатора, който да отключи заключената зад Девет Катинара магия във всяко едно нещо. Музикалната жабка в случая се яви катализатор за магията на музикалната джунджурия.

Която, от своя страна, ме превърна в жаба. И...

Най-малкото - разбрах какво правят жабите по време на зимната си анабиоза. По Коледа, де...

...

24.12.2013г. Аеиа

Няма коментари:

Публикуване на коментар