събота, 5 юли 2014 г.

Истинската цел на ГАДАТЕЛСТВОТО


Или за моя метод ТРАНСФОРМИРАЩИ ЛИЧНИ КАРТИНИ

Преди да мина по същество, уважаеми Читатели на блога, искам да ви съобщя, че вече ще премествам цялата си блогова дейност в новия си сайт:

www.tretooko.com

който ще заработи активно до 1-2 седмици. Засега сайтът ми има страница във Facebook – по-долу съм дала линк към нея.

Благодаря на Всички, които бяха с мен през тия години! Бъдете БлагоСловени!

С тази статия ще запозная читателите с един мой метод за трансформация, който прилагам от известно време и в работата си с други хора. Най-общо – става дума за създаване на картина, която аз рисувам след медитация върху съответния човек. Никога не знам предварително какво ще изобразя – картината се рисува „автоматично”. Интересното е, че досега всеки, който е получавал такава картина, наистина намира себе си в нея, и често вижда неща, които досега не е виждал или осъзнавал. За да се изяснят обаче нещата, ще започна по-отдалече – всъщност, от нещо, което вероятно съществува отпреди Големия Взрив – гадателството. Или, както аз го наричам – „да виждаш времево”.

Бидейки същества пространствени, т.е. усещащи, че са ВЪТРЕ в ПРОСТРАНСТВОТО (което, разбира се, е илюзия), повечето от нас, паралелно с това усещане за пребиваване ВЪВ ПРОСТРАНСТВОТО, усещаме ВРЕМЕТО някак ИЗВЪН НАС. Усещаме го като река, която тече наоколо. Но ние не течем с него. Ако мога да си позволя такава метафора – то пространството е лодката, в която ние седим, а времето е реката, по която се носи статичната лодка-пространство. Макар науката отдавна да е доказала, че реално няма отделно време и отделно пространство – че те са едно неделимо ЦЯЛО – ние продължаваме да ги усещаме по този начин. Е, понякога човек може да преживее спонтанно състояния, при които да има съвсем осезаемо усещане за статичност на времето и разтичане на пространството – т.е. обръщане на стандартното възприятие. Разбира се, спонтанните преживявания от този вид са рядкост. В повечето случаи те се индуцират целенасочено - дали чрез различни соматопсихо-техники, дали чрез употреба на вещества, влияещи върху мозъчните центрове, това е без значение.

И след този дълъг и вероятно неясен увод, ще премина по същество, за да го изясня.

Става дума за това: поради горните причини, ние не виждаме ВРЕМЕТО в цялост. Най-общо - не виждаме себе си например ЕДНОВРЕМЕННО като ЗИГОТА, ЕМБРИОН, БЕБЕ, ДЕТЕ, МЛАДЕЖ, МЪЖ ИЛИ ЖЕНА, СТАРЕЦ и т.н. Ако по начало можехме да виждаме времево, щяхме да се възприемаме едновременно във всички гореизброени състояния. Но ние виждаме основно пространствено. Затова ни се струва, че така наречените, условно, минало и бъдеще, не са пред нас. Тук идва редът на ГАДАТЕЛСТВОТО. То е вид практика, която, ако е добре приложена, може да даде на човек този вечно търсен „времеви поглед”.

За съжаление, не всички разбират дълбочината на тези неща и приемат „гадателството” като начин да разберат бъдещето си. А то всъщност е нещо много повече от това. Бъдеще реално няма. То е ТУК и СЕГА. Осмелявайки се да „виждаш времево”, ти се осмеляваш и да създадеш бъдещето си. А също и миналото – колкото и абсурдно да звучи. Затова всяка една гадателска практика, ако е изпълнена правилно и добронамерено, е всъщност АКТ НА ТРАНСФОРМАЦИЯ.

Цялата статия:

ТУК ...

И една от трансформиращите ми картини – човекът, за когото я рисувах, се съгласи да я публикувам, благодаря му за което!

05.07.2014г. Соня Петрова – Аеиа

7 коментара:

  1. Най-накрая и аз прочетох книгата, времето ми беше заето с приготовления, иначе чета дето се казва на един дъх. Още от първия разказ бях впечатлен-изумен-разтърсен, което продължи до края. Както казах, разбрах че тази книга е писана за мен, тя ме намери, аз съм и само приносителя към поръчителя и, желая на авторката да постигне всичко това към което се стреми, защо не и да има верига от книжарници или каквото и да е, най-важното да продължи да излъчва тази магическа сила, която е проникнала в нейния интелектуален труд. Всичко добро от сърце и пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  2. Този метод за гадаене и себеразбиране е изключително интересен. А какъв тип медитация използвате?

    ОтговорИзтриване
  3. If you start doing any of these things,ラブドールyou're in for an unfortunate situation. Remember there are good toys and bad toys

    ОтговорИзтриване